sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

But at least I got my friends ♥



Oli ihan sairaan kiva viikonloppu! Vietettiin siis neljästään eveliinan, sannin ja viivin kanssa tyttöjeniltaa, ja tuli naurettuu taas vaihteeks ihan sikana ja nyt on vatsalihakset kipeet nauramisesta :( Viivi ja sanni tuli meille joskus kolmen aikoihin, ja ensin juteltiin kaikkee mahdollista ja alotettiin kattoo twilight aamunkoita, ja viideltä mentiin saunaan ja laitettiin sinne kasvonaamiot. Saunassa jatkettiin kanssa juttelua. Ku tultiin saunasta me vaihdettiin vaatteet ja meikattiin ja laitettiin hiukset jne. ja loppuilta meni kanssa tosi kivasti! Juteltiin syvällisiä ja tehtiin kaikkee muuta kivaa :D Ja illalla tilattiin meille kotiin kanarista pitsaa koska tuli kauhee nälkä. Aamulla katottiin se aamunkoi loppuun, mikä meil jäi illasta aika paljon kesken ja taas juteltiin ja viivi hiero mua ja sit sannii tultiinkin jo hakemaan. Viivi jäi viel sit meille ja juteltiin kaikkee niinku aina ja meikattiin toisemme taas vaihteeksi ja tehtiin meijän mantsan esitelmä loppuun ja tehtiin myös ruokaa mistä tuli jopa ihan hyvää! Viivi lähtikin sit joskus puol kuuden aikaan. Ainiin ja sain tänään kesätyöpaikan! Eli nyt mulla on sit kaks kesätyöpaikkaa :)



murmelini <3








Life is like a beautiful melody, only the lyrics are messed up



Taaaskaan en oo nyt hetkeen kirjotellu tännekkään, mut nyt kun tää muuttokin on ohi niin alan varmasti postailemaan enemmän :) Nyt oon ollu tällä viikolla tallilla, viivin kanssa, lukenu kokeisiin, tehny mun ja viivin maantiedon esitelmää, ja tosi paljon on menny aikaa kokeisiin lukiessa ja muutenkin tehdessä kouluhommia! Ja aattelin et nyt ehdin kunnolla lukemaan keskiviikon fysiikan kokeeseen mut nyt on jo viikonloppu enkä nytkään ehi lukemaan, eli taitaa siihenki lukeminen jäädä aikaa viimetippaan. Lauantaina oli aikanen herätys koska lähin tallille jo joskus puol kymmenen aikaan, ja sen jälkeen kävin hakemassa pari juttuu nopeesti kaupungilta ja tulin kotiin. Kotona laitettiin viel tätä huonetta vähän ja joskus kolmelta viivi ja sanni tuli meille viettämään tyttöjeniltaa. Oli ihana päästä taas neljästään tekee kaikkee kivaa ja juttelemaan syvällisiä, koska ei nähty sannia viime viikolla olleenkaan ku hän oli siel englannissa :( Oli ihana viikonloppu, ja teen erikseen viel tänään postauksen siit tyttöjenillasta ;)




sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Just believe in yourself



Eilen olin vaan tallilla ja laitoin huonetta kuntoon, ja tänään kävin nopeeti kaupungilla ja sieltä sit ostin h&m:stä uudet bikinit. Nyt oon lukenu huomiseen enkun kokeeseen ja laittanu tota huonetta viel vähän, mut tiistaina tulee sinnekkin loput kalusteet ni sit se on kokonaan valmis :) Eipä oo mitään ihmeellistä kerrottavaa, laitan tähän vielä kuvia mun ostoksista mitä on nyt lähiaikoina tullu hankittua.





perjantai 9. maaliskuuta 2012

Out of my own, out to be free, one with my mind, they just can't see, no need to hear things that they say, life is for my own to live my own way



Tiistaina olin Juulin luona, ja oli tosi kivaa ja sai taas nauraa tosi paljon! Oli kiva nähdä Juuliaki nyt ku siit on jo vähän aikaa ku viimeks nähtiin. Oon nyt ollu kans tallilla ja kaikkee tämmöstä normaaaalia. Kui must tuntu et mul oli vaik mitä kirjotettavaa mut yhtäkkii mitää ei tuukkaan taas mieleen?! :D Ja kuvia niistä gina tricon ym ostoksista ja dermosilin jutuista mitkä tuli tänään tulee joskus kuvia kun saan aikaseksi ottaa :)

tiistai 6. maaliskuuta 2012

Every second is a highlight



Tänään oli ärsyttävän pitkä päivä koulussa! Varsinkaan vikoja tunteja ei ois jaksanu millään, ja meil oli viel vikal tunnilla yh:n pistari mistä sain 6½ koska en ollu lukenu siihen yhtään mut toivotaan ettei se vaikuta numeroon! :D Koulun jälkeen olin kotona hetken ja menin käyttämään koiran lenkillä ja kuvailin samalla ja sit oikeestaan heti sen jälkeen Viivi tuli meille. Juteltiin tosi paljon oikeestaan kaikesta ja aika meni tosi nopeesti. Viivi lähti joskus vähän seittämän jälkeen ja katoin sen jälkeen sit salkkarit ja tein vähän jotain kouluhommia. Huomenna ois tarkotus nähdä Juulia:)





maanantai 5. maaliskuuta 2012

We are not gonna live forever



Viikonloppuna olin tallilla ja sunnuntaina Turussa jossain ihme messuilla, ja sen jälkeen mentiin ikeaan ja myllyyn. Nyt näytin ikeasta äitille ne mitä hän ostaa mun huoneeseen sieltä, koska nyt autoon ei mahtunu niitä kaikkia ni hän menee sit hakemaan ne joku päivä. Myllystä ostin ginasta ja cubukselta pari paitaa.
Tänään olin Viivin kanssa ulkona ja kuvailemassa, enkä tästä päivästä selitä sit mitään kauheesti enempää! :D Kauhee ikävä sannia :(













perjantai 2. maaliskuuta 2012

Don't regret anything


oli pakko laittaa tänne koska täst tulee niiiin pal kivoi juttuja mieleen;) <3

Ohhoh ku en oo taaskaan pitkään aikaan postannu :o mut en vaan oo jotenki jaksanukkaan, koska en vaan oikeen tykkää tehä postauksia missä ei oo kunnon kuvia! Mut jokatapauksessa nyt oon järjestelly omaa huonetta ja ootan vaan et toi seinä saatais maalattuu et pääsis kunnol sisustamaan tätä;) Oon kanssa viettäny nyt aikaa Viivin kanssa, sit olin kans Sannin kanssa kaupungilla ja pitkäst aikaa hesessä! Sit oon ollu tallilla ym. Viikonlopulle ei ainakaan vielä oo ihmeempii suunnitelmia, voi olla että mennään käymään turussa mut se ei oo ihan vielä varmaa.
Sanni lähtee maanantaina englantiiiiiin enkä yhtään haluu kauhee ikävä tulee :( ja lisään nyt tähän vielä et ollaan suunniteltu meijän luokan kanssa sellasta yhteist juttua et mennään joku viikonloppu täs keväällä jonnekin ja silleen mut suunnitelmat ei oo oikeen viel kauheesti edenny :D Kuvia mulla ei oo taaskaan, mut sit ku innostus riittää niin alan kuvaamaankin enemmän!