Ainiinn, unohdin mainita edellisessä postauksessa, että tässä päivässä oli jotain odottamisen arvoistakin! Nimittäin mun uusi napakoru tuli tänään postissa!:) Onneks toimitus oli tosi nopea, koska tota kyllä odotin että saan vaihdettua ton vanhan peruskorun pois. Korun, minkä tilasin, piti olla pinkki mutta yllätysyllätys ei tullutkaan sitä pinkkiä vaan violetti, mutta kyllä toikin käy.
Vasemman puoleisessa kuvassa siis vanha koru ja oikeanpuoleisessa uusin.
tiistai 22. tammikuuta 2013
When guys get jealous, it's actually kinda cute. When girls get jealous, world war III is about to start.
Tääkin päivä on mennyt oikeastaan aikalailla vaan kotona olleessa, paitsi mitä nyt kävin heti koulun jälkeen tallilla hoitamassa ponin. On ollu koko päivän jotenkin vähän flunssanen olo, ja väsyttää ihan hirveesti! Vaikka mulla oli tänäänkin koulua vaan kaheksasta kahteen, koulupäivä tuntui siltä kun se ois kestäny ainakin kaheksan tuntia kauemmin.. nyt oon vaan kattellu telkkaria ja lepäillyt ja nyt tulin käymään koneella. Tästä tuli näköjään aika turha postaus, koska ei oo mitään kauhean ihmeellistä kerrottavaa tänään. Laitan tähän vielä kuvia viime viikonlopulta, kun Viivi oli meillä. Kuvat on mun osalta mitä järkyttävämpiä mutta ei nyt ollut parempiakaan:(
maanantai 21. tammikuuta 2013
It's hard to forget someone who gave you so much to remember
Tänään olin ihan normaalisti koulussa, ja sen jälkeen tulin kotiin ja käytin koirat pihalla ja tein läksyjä ja tulin koneelle, eli ihan kotona aion viettää tän päivän. Jotenkin vaan väsyttää tositosi paljon joka aamu, oli sit viikonloppu tai ihan arkiaamu, ja tuntuu, että koulu vie kaikki voimat eikä koulun ohella meinaa jaksaa edes tehdä mitään. Ja viikonloputkin menee ihan liian nopeesti...mut joka tapauksessa, pari viikonloppua sitten Tinja oli meillä yötä ja pidettiin pienimuotonen tyttöjenilta, ja oli tosi hauskaa! Valvottiin aamuun ja naurettiin kaikelle maholliselle ja tehtiin yöllä ruokaa, mikä aluks näytti epäonnistuvan mutta ihan hyvää siitä lopulta tuli :D
Sitä seuraavana viikonloppuna oltiin istumassa iltaa Iidalla pienellä porukalla, ja oli taas ihan älyttömän kivaa! Ja tää viimeisin viikonloppu meni viivin kanssa ja ihan vaan ollen kotona. Eilen koitettiin mennä kuvailemaan vähän ulos, koska oli tosi kivan näkönen ilma, mut heti ku päästiin ulos niin olikin sit jo tosi synkkää ja kuviin tuli tosi surkee laatu. Mutta näissä merkeissä mennyt nyt viimeviikot..:)
keskiviikko 9. tammikuuta 2013
lumia 900
Löysin koneelta mun kännykällä otettuja kuvia, mitkä kaikki on siis otettu 2012 syksyllä-talvella, ja päätin sit tehdä joistakin niistä kuvista kollaasin! Kuvien laatu on mitä on, mutta noihin kaikkiin kuviin liittyy niin paljon muistoja, että päätin lisätä ne huonosta laadusta huolimatta.
Ja ylipäätään päivät on sujuneet ihan kivasti ja normaalisti, ja vuosi vaihtui ihan hyvillä ja sekavillakin mielin. Uusvuos oli mikä oli, eli ei siis parhaasta päästä todellakaan. Vois sanoo että oli aika laimee uv, mutta toivotaan että tä uusi vuosi oisi parempi. Tä vuosi on kyllä alkanut ihan kivoissa merkeissä, ja niin paljon kaikkea kivaa on tapahtumassa etten malta edes odottaa mitä tä vuosi tuo tullessaan!:)
lauantai 5. tammikuuta 2013
Home is where our story begins
Päätin nyt tehä jonkunmoisen huonepostauksen, koska joku halusi nähdä kuvia mun huoneesta, niin aattelin sit laittaa ne samantien postauksen muodossa. Kuvat ei oo mitään ihan parhainta laatua, kun illalla kuvasin mutta ei nyt ollut tähän hätään parempiakaan.. Enkä nyt tiiä mitä mun pitäis tosta huoneesta mitään enempää sanoa, kai noista kuvista paremmin näkee :D
keskiviikko 26. joulukuuta 2012
My year 2012
Eli päätin nyt tehdä tälläsen vuosi kuvina -postauksen. Tän kanssa meni kyllä tosi kauan aikaa, mutta silti noi kaikki ruudut ainakaan ei oo mitään kovin onnituineita, mut yritys ainakin oli kova! Plus unohdin tuolta tosi paljon tärkeimpiä kuvia ja joistakin kohokohdista mulla ei oo ees kuvia, mut noi saa nyt kelvata :)
![]() |
| keilailut Tinjan kanssa, viivin kanssa vaeltelut kaupungilla ja kuvauretket iltaisin |
![]() |
| koulun lasketteluretki Teijolle, meijän järkkäämät yllätyssynttärit Sannille |
![]() |
| muutto, ihanat talvipäivät ja kuvauretket |
![]() |
| kaikki kaivolareissut, lukuisat istumiset piihovilla, tyttöjenillat ja syvälliset keskustelut |
![]() |
| SAARIJÄRVI, viivin kyläilyt meillä ja leffaillat! , projektiviikko |
![]() |
| päättärit ja päättäri-ilta, ihanat kesäillat ja tietty mieleen jäi myös kesätyöt ja kauheet kaatosateet, mut päälimmäisenä mieleen jäi ikimuistosin juhannus ikinä! |
![]() |
| tyttöjenillat monien ei ihmisten kanssa, hossus, vuohensaari rantareissut, iidan ja mun ja eveliinan salaset puuhat hehe;), piuhailut kesäöinä, ihanat kesäillat tärkeimpien ihmisten kanssa |
![]() |
| SWEET SIXTEEN ja limusiiniajelu, en unohda ikinä! ja muutenkin elokuu oli kiva kuukausi:) |
![]() |
| lyhyesti sanottuna IIDA, kaupunkireissut ja kaikki jutut viivin kanssa! koulujen alkamien, kaikki uudet kaverit |
![]() |
| VIIVIN SYNTTÄRIT! harmi vaan niistä ei oo kuvaa:( se oliki melkeen ainoo asia mitä lokakuusta jäi mieleen..plus tietty niiin nätit syysillat! |
![]() |
| taas täytyy sanoa, että viivi ja leffaillat ja kaikki pienetki jutut mitä viivin kanssa tehtiin, on jääny kyllä mieleen, ja se että toi pikkanen reimakoirapalleroinen tuli meille <3 |
![]() |
| joulu, ihanan luminen talvi ja suunnitelmat mitä ei olla ees ehditty toteuttaa vielä;) niitä odotellessa! |
tiistai 25. joulukuuta 2012
The girls with prettiest smiles seem to tell the sadest stories
Aah, ihanaa, talvi♥ rakastan tätä lumen paljoutta ja ihania aurinkoisia talviaamuja!
....mutta tykkään kuitenkin kesästä myös tosi kovin enkä malta oottaa ens kesää!
Voi ei, nolottaa jo kirjottaa joka postaukseen tää sama lause, mut oon tosi pahoillani etten oo postannu pitkään aikaan ! Jotenki vaan tuntuu et kaikki vie niin paljon aikaa ja motivaatio on ollu ihan nollassa niin opiskelua ku tätä blogiakin kohtaan. Ja nykyään käyn netissä lähinnä vaan facessa ja formspringissä, ja neki hoituu helpoiten kännykällä, ja sit sillon kun oon käyny ihan koneella, niin ei vaan oo ollu yhtään innostusta alkaa väsäämään postauksia. Mutta nyt oon päättäny ihan tosissani, että alan panostamaan tähän blogiin 110% viimeistään sitten kun vuosi vaihtuu! Ja nyt tä lupaus ei jää vaan sanoihin, vaan aion myös toteuttaa sen.
Muutenkin toivon että ensvuos tois mukanaan todellakin uudet kujeet ja paremman vuoden kun mitä tä oli. Olihan tässä vuodessa tietty niitä ikimuistosia huippuhetkiäkin paljon, mutta enemmän kyllä tuntuu siltä, että tää vuos oli aika pohjanoteeraus. Toivonkin siis että ensvuos suosis mua vähän paremmin.. :)
Joulusta en ala varmaankaan väsäämään mitään postausta erikseen, koska kameraa en silloin oikeestaan edes käyttänyt. Mutta tästä vuodesta voisin tehä kyllä sellasen vuosi kuvina postauksen! :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)































