sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Sanni's sweet 16




Vitsit kun oli ihana ja aika onnistunut viikonloppu! :) Sain siis aijemmin idean, et haluun järkätä Sanni kullalle yllätyssynttärit, ja pidettiin ne sit nyt viikonloppuna. Seura oli ehkä ihanin ikinä ja siis kyllä täytyy sanoo et oli tosi hauskaa, ja oliskin kiva ottaa uusiks tänviikonloppunen!
Parasta koko illassa/yössä oli kyllä se ku näki Sannin ilmeen, ku hän tuli sinne huoneeseen :D Ois kyl tosi paljon mitä tähän voisin kirjottaa, mut teen varmaankin huomenna pelkän kuvapostauksen viikonlopusta, koska kuvat todellakin kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Ja nyt en vielä voi laittaa niitä kuvia, koska ne melkeen kaikki on sannin kamerassa. Mut haluun sanoo vielä sen hyvää synttäriä Sanni rakas jo etukäteen ja rakastan sua niiiiiin paljon

torstai 9. helmikuuta 2012

Live hard, live your dream



Tänään oli ärsyttävä koulupäivä, kaheksasta kolmeen -.- mut enkuntunnit ainaki oli ihan kivoja! Ja tänään oli nyt meijän kiinakerta köksässä, ja meni ihan hyvin ja se ruoka oli jopa hyvää :D Sit koulun jälkeen menin käymään mummilla ja papalla, minkä jälkeen tulin hetkeks kotiin. Ehin kotona olemaan vaan hetken, kunnes lähettiin Oskun luokse. Olin siellä sit aika kauan, ja sieltä sit menin äitin kanssa käymään ruokakaupassa ja hakemassa H&M:n paketti, mitä oon oottanu jo aika kauan! Oli ihanaa avaa se ja kattoo et mitä olikaa tullu tilattuu :D Kuvat niistä ei oo mitään kauheen parhaita ja ne vaatteet on aika erinäkösiä näis kuvissa, mut eipä nyt voi mitään. En laita nyt mitään yksittäishintoja koska en jaksa alkaa niitä luetteleen, mut yhteensä noi kaikki makso reilun satasen. + tosta puuttuu viel shortsit, vyö ja perus musta koristetyynynpäällinen.







tä ei oo oikeesti näin räikee lähellekkään, et oikeesti tä on ihanihanihan tummansininen, mut salamavalo vääristää


tä ei sit oikeesti oo mitään kiiltonahkaa, et täs on vielä se muovikalvosysteemi päällä :D et toi on ihan tollanen musta mis lukee paljeteillä hope, joy ja love

keskiviikko 8. helmikuuta 2012

What you see is never what you're gonna get



Tänään oli itseasissa aika tylsä päivä, et ei tapahtunu oikeen mitään ihmeellistä. Koulun jälkeen otin heti kameran ja päätin mennä kuvaamaan, mut ei sekään paljoo hyödyttäny koska enhän mä sit saanu yhtään hyvää kuvaa. Et tää päivä meni oikeestaan vaan kotona ollessa, koska oli sit niin paljon pikkujuttuja mitä päätin tehä sit tänään. Huomisesta en viel tiiä yhtään, mut ainakin yritän postailla sillon :)






tiistai 7. helmikuuta 2012

What doesn't kill it makes you stonger



Nyt tulin vaan taas nopeesti kirjotteleen, vaikken oo pitkään aikaan postannu mitään kauheen järkevää tai kiinnostavaa. Eilen olin Viivin ja Eveliinan kanssa kaupungilla ja sen jälkeen menin vielä tallille. Tänään olin taas vaihteeks Viivin kanssa kaupungilla, mut ei oltu kauaa koska mentiin neljäks jo kesätyöhaastatteluun, ja nyt mulla on ainakin yks kesätyöpaikka valmiina:) Mut täytyy vielä kattoo et jos pääsen kans jonnekkin muuallekkin, et minne sit meen. Mut on hyvä et on toi yks jo ainakin sit valmiina :) Sit kaupungilta tultiin vielä meille, ja Viivi oli johonki puol kasiin asti meillä,minkä jälkeen oon vaan kattonu salkkarit ja käyny suihkussa ja tälläsia perusjuttuja. Huomenna on ainakin comenius, ja muusta en sit vielä oikeen tiiä. Koitan kuitenkin lähiaikoina postata jotain oikeesti vähän kiinnostavampaa, koska nyt lähiaikoina nä on ollu vähän tälläsii nopeempii postauksii vaan.

sunnuntai 5. helmikuuta 2012

If you can dream it, you can do it



Eilen Viivi tuli meille joskus puol kolmen aikoihin, niin hänen kanssa meni sit kivasti lauantai :) Juteltiin kaikkee mahdollista ja tehtiin näitä aika tavallisii juttuja, mut kivaa oli!
Tänään olin aamupäivällä äitin kanssa kaupoissa ja silleen, sit myöhemmin menin mummin ja papan luokse. Illemmalla menin viel sit juoksulenkille! Oli kivaa käydä pitkästä aikaa juoksemassa, koska talvella ei oo tullu nyt käytyy oikeen juoksemassakaan, koska alkaa heti tuntumaan kurkussa inhottavalta.
Päivällä Weeti (meijän koira) oli taas pureskellut jotain keppejä, ja hänel oli sit juuttunu sellanen kepin pala aika syväl kurkkuun, ni äiti lähti sit viemään hänt turkuun päivystäväl eläinlääkärille, mut onneks hänel ei käyny mitenkään pahemmin ja hän kesti nukutuksen ihan hyvin ja näin ♥
Aamupäivällä oli ihana ilma ja oisin halunnu mennä kuvaileen, mut ei sit tullu mentyy ku vast sit oisin ollu menossa ku oli jo tosi pimeetä, ni jätin sit kokonaan menemättä. Et laitoin tähän nyt sit jotain vanhempii kuvia. Katotaan jos vaik huomenna tulis jotain järkevämpii kuvia, koska ois tarkotus mennä Viivin kanssa kaupungille ja sen jälkeen tallille, et jos jossain välissä sit huomenna ehtisin vaik kuvaamaankin:)
+ meillä on tiistaina enkun koe enkä oo siihenkään lukenu yhtään..





perjantai 3. helmikuuta 2012

It's my way or noway



En oo pitkään aikaan postaillu, mut yksinkertasesti ei oo ollu oikeen mitään, mistä kirjottelisin koska ei oo tapahtunut mitään ihmeellistä nyt tässä lähiaikoina. Ja kun on ollu näin hiiirmu kylmä niin en oo jaksanu lähtee tonne minnekkään jäädyttään itteeni, niin nä lähipäivät on menny aika paljon tallilla ja sit kotona, ja oon ollu kans vähän kaupungilla ym. muttei mitään ihmeempiä. Sannin kans oon jutellu taas tosi paljon syvällisiä, ja eilen jäi juttu vähän kesken koska meni oikeestaan loppuilta, kun olin auttamassa Oskua muuttohommissa. Sitä edeltävänäkin päivänä olin kans siellä kattomassa ja auttamassa :) Muutenki siivoilin Oskun huonetta ja silleen, omaa en kyl sit jaksanukkaan siivota enää mut tänään sain vähän siivoiltua täälläkin! Että ihan tälläsii aikalailla löhöily-/kotipäiviä on  nyt ollu jonkun verran, mut toivotaan et viikonloppu menis ees vähän kivemmin ja seuraava viikko kanssa!

hehhee

maanantai 30. tammikuuta 2012

An eye for an eye makes the world blind



Eilen en jaksanut postailla, mut eilen siis heräisin joskus kahentoista aikaan, ja käytin koiran lenkillä. Sit vähän aikaa sen jälkeen Viivi tuli meille. Oltiin jonkun aikaa vaan meillä ja juteltiin ja tehtiin vähän kaikennäköstä, ja sen jälkeen me lähettiin pulkkamäkeen! :D Oltiin siellä jonkun aika ja joo tuli kyllä taas naurettuu.. mahdettiin me varmaan aika ihana näky olla siel noin 15 pikkulasten keskellä ku kolme 15-vuotiast tunkee samaan pulkkaan ja laskettiin sil sit alas, mut ylös oli aika hengästyttävää kiivetä, et en tajuu miten pikkasen jakso suurinpiirtein niin nopeesti juosta sen mäen ylös, ku nyt me vaan laahustettiin sielt alhaalta ylös. Mut sit taas sieltä käveltiin meille, ja aika pian sen jälkeen Viivi menikin jo kotiin. Sit en kauheesti ihmeempiä enää tehnyt, paitsi et juttelin taas aika kauan Sannin kans tooosi syvällisiä ja juteltiin aika paljon kaikesta, mut suurin osa keskustelusta kääntyki loppujen lopuks sit yhteen aiheeseen..:)

Tänään olin koulussa tosi väsyny, koska en ollu saanu yöllä oikeestaan yhtään nukuttuu. Oli kauheeta ku yritti saada unta ku mietin vaan et ois kiva ees muutama tunti nukkuu ku aamulla on kuitenki kouluu, mut kyl mä sit jossain välis nukahdin, mihin meni kyl tosi kauan. Koulusta kun tulin kotiin, olin tosi väsyny ja aattelin et meen kohta päiväunille, vaikken ikinä varmaan nuku sillai päiväunia, mut en mä loppujen lopuks mennykkään, vaan makoilin sängyllä hetken ja lenkitin taas hetken päästä koiran. Sit tein läksyjä ja kirjottelin koneella yhtä juttua, et tää päivä on menny oikeestaan vaan kotona. Mut ei sen puoleen, et en ois jaksanu edes mennä minnekkään, olin sen verran väsyny kyl. :/ Että tänään sit kai pitää mennä jo aikasin nukkumaan!