torstai 27. syyskuuta 2012

SUMMER 2012

En oo nyt pitkäänpitkään aikaan postaillu mitään, mut nyt päätin laittaa vähän kuvia kesästä 2012! Kesä meni miten meni, oli tosi paljon kivoja ja onnellisia hetkiä ja jään kyl kaipaamaan! Oli kiva kesä, ei ehkä parhain mut silti hyvä mieli jäi:) Kelitkään ei ollu mitkään maailman parhaimmat, mut se ei latistanu tunnelmaa oikeestaan koskaan! ;) En nyt tiiä mitä tähän kirjottaisin vielä, mut kuvat yleensä kertoo enemmän ku tuhat sanaa. Ja noi tekstit noissa kuvissa kuvaa mun tunnelmia noissa tietyissä hetkissä ja muutenki ajatuksia kesästä ja elämästä ylipäätään. Laitan varmaan viel jonkun kakkospostaukusen samasta aiheesta, koska tällä mun koneella oli tosi vähän kuvia kesältä. Kiitos kaikille ihmisille ketä teki mun kesästä just tälläsen ♥



















Bloglovin

Olen nyt tehnyt Blogloviniin tunnukset, joten Seuraa blogiani Bloglovinin avulla !;) :)

keskiviikko 1. elokuuta 2012

We can feel so far from so close

Koko loma on menny oikeesti ihan liiankin nopeesti, mut miten yks viikko voi tuntuu menevän niiiin hitaasti? Aina kun on jotain mitä oottaa ni aika tuntuu menevän tosi hitaasti! Ja tällä hetkellä siis ootan viikonloppua ja meijän sweet sixteen synttäreitä ;) Launtaina ois siis tarkotus juhlistaa kivalla porukalla meijän synttäreitä, et pidetään iidan ja eveliinan kanssa yhteissynttärit, plus ne on samalla kai myös janitankin synttärikemut.. mut ensin siis ois tarkotus mennä limusiiniajelulle ihan vaan näitten synttärisankareitten kesken, ja sieltä sit 'oikeisiin juhliin'. Toivon ainakin et tulis tosi kiva ilta ja jos suunnitelmat menee niinku pitää ni aivan ihanat synttärit ois tulossa (paria asiaa lukuunottamatta)!

Täst taitaa olla tulossa aika turha postaus, mutta en vaan jotenkin keksi mitään kirjotettavaa, koska tuntuu et tosi moni päivä on lomalla menny saman kaavan mukaan; tallilla, kotona, ulkona, kavereitten kanssa, lagimista koneella. Mut tänään käytiin siis taas tallilla hoitelemassa ponia ja kävästiin myös raision ikeassa ostamassa opiskeluihin tarvittavia välineitä ja börjesiltä hakemassa heppa- ja ratsastustarvikkeita. Voin laittaa kuvia niistä sit vaikka myöhemmin! :) Joskus seittämän paikkeilla lähettiin iidalle, ja nyt ollaan täällä yötä iidan seurana. Saa nähä mitä tästäki tulee ku kolme muijaa vainoharhasina täällä pelkää jokast pientäki rasahdusta...:D

Tuli nyt kyllä tosi tylsä tekstipostaus mihin ees yhtä kuvaa saanu, mutta yritän parantaa postausten laatua ainakin synttäripostaukseen;)

keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

YÖPOSTAILUA!



En oo postaillu nyt pitkään aikaan, mut tällä kertaa se johtuu siitä että mulla loppu bloggerista kuvatila ja nyt täytyy alkaa laittamaan noita kuvia jonnekkin muualle.. sanat vähän hakusessa ja tuntuu ettei tästä postaamisesta tuu nyt yhtään mitään, mut tällä hetkellä ollaan iidan kanssa meillä viettämässä iltaa! Ollaan juteltu kaikesta mahollisesta ja nyt on meno pääällä:D:D: öitä teille jotka nukkuu, heipsuuun  <3
tässä teille ehkä maailman hehkein kuva...!:DDD
- eveliina, iida ja anniina !

torstai 19. heinäkuuta 2012

Together is the best place to be

Aika on menny tosi nopeesti ja tuntuu et tää koko loma menee ohi vähän liianki äkkiä. Lähipäivistä sen verran et viime viikonloppuna sanni oli meillä yötä ja vietettiin muittenkin kanssa aikaa ulkona ja ihan mukava ilta/yö oli, mut oishan se voinu tietty mennä paremminkin :D Nyt viikolla oon nähny kavereita, ollu tallilla ja vähän kaikennäköstä pientä oon tehny joka päivä, mut silti en oo oikeestaan koko lomana tehny mitään ihmeellistä.

Aina lupaan tehä seuraavasta ja seuraavasta postauksesta kiinnostavamman, mut koska tähänkin postaukseen tulee kuvia vaan oikeestaan lähipäivien ostoksista ni nyt yritän oikeesti panostaa tuleviin postauksiin! Eli viime viikon torstaina oltiin turussa ja ostin sieltä noi molemmat converset, ja muut jutut oon ostanu ihan salosta :)

Amerikkakuvioiset converset 75€
valkoiset matalavartiset converset 59€
Paita, 9,95€, H&M

Bikinit, 10€, Seppälä (ala- ja yläosa oli siis 5€ kappale)

 
Paita, 4,95€ , H&M
Maxfactorin Lash effect ripsari, 8,90€ (norm. 17,50€), Anttila
Rimmelin nestemäinen eyeliner, 7,90€, Anttila
huulikiilto, 1,22€, JC
Rimmelin ripsari, 6€, Anttila

sormus, 2,45€, JC
kaulakoru, n. 2,30€, Glitter
korvikset, 4,95€, H&M
Tällä värjään mun haalistuneet mustat farkut takasin mustiksi, makso n. 6€ Anttilassa

Clip-on hiuspidennykset (ei näy kuvassa kunnolla, ja jatkuu tosta vielä paljon eli ei oo noin lyhyet), makso vajaan satasen mut ihan tarkkaa hintaa en muista

ripsipidennykset, 65€ (kuvissa mulla ei siis oo yhtään meikkiä mut nyt otin vaan nopeesti noi kuvat et saan laitettua ne nyt sit tähän samaan postaukseen. Ja juu mulla on pisamia :D

Tässä siis nyt viikon ostokset! Koitan taas postata mahdollisimman pian:)



lauantai 7. heinäkuuta 2012

Just breath - you'll never live this moment again


En muista et mistä kaikesta oon jo tänne kirjottanu, mut siis viime viikonloppuna vietettiin meillä tyttöjeniltaa janitan, annin, iidan ja eveliinan kanssa. Oli tosi kiva ilta hyvässä seurassa ja aika meni tosi nopeesti näitten tyttöjen kanssa! Kuvia en laita tähän tost tyttöjenillasta koska oikeestaan kaikki kuvat on annilla et tähä hätään en niit nyt saa, mut voin koittaa pari kuvaa joskus tunkee johonkin postaukseen:)

Torstaina oltiin viivin ja eveliinan kans hangossa rannalla, sekin oli tosi kiva reissu ja varmaankin tulee mentyy viel uudestaan tänä kesänä! Hangon reissusta teen varmaan erillisen postauksen koska viivillä on sit taas tosta ne kaikki kuvat.

Eilen olin tallilla ja kaupungilla nopeesti hakemassa pari juttua kaupasta, sit tulin kotiin laittamaan tavaroita kasaan ja sit sen jälkeen lähettiinkiin viivin ja eveliinan kanssa tinjan luokse inkereelle. Oltiin tinjalla ihan hetki ja mentiin sieltä sit kettukalliolle. Ei oltu siellä kauheen kauaa koska hyttyset -.- Kettukalliolta mentiin hossukselle, ja siinä vaiheessa mukana oli viivi, minä, eveliina, tinja, erika, pyry, janne, ville ja sampo en tiiä unohdinks mä nyt tästä jonkun :D Hossuksella oltiin ihan sopivan kauan en yhtään muista kauan me loppujenlopuks siellä sit oltiin, mut sieltä me sit kuitenkin suunnattiin vespan mökille tolla porukalla, ja siellä oli sit kanssa vähän enemmän porukkaa. Illasta ja yöstä en kauheesti jaksa tähän kirjotella et tosta teen eeehkä jos jaksan ni jonkun postauksen kanssa, mut täytyy nyt kattoa.
Täst tuli nyt tosi sekava postaus ilman järkeviä kuvia mut pian yritän saada jonkun kivemman postauksen aikaan !


lauantai 30. kesäkuuta 2012

JUHANNUS!



Juhannus meni kivasti hyvässä seurassa, ja saatiin siis ennen juhannusta kuningasidea et lähetään juhannuksena telttailemaan, ja nii me sit kans tehtiin...:D Eli teijon matildassa oltiin sit telttailemassa! Oltiin tosi pienel porukalla, et ei meit ollu ku minä, eveliina, iida, viivi ja nimeltämainitsematonhenkilö :) Ite nukuin samas teltassa eveliinan ja iidan kanssa ja oli ihan sairaan ihana juhannus (yht juttuu lukuunottamatta)! Saatiin nauraa niiiin paljon ja sit ku me lyötiin meijän kolmen tyhmät päät yhteen ni että ne ideat mitä sillonki illalla synty.. Kuvii on aika vähän ja oikeestaan kaikki on päivällä otettuja,koska illan kuvat oli sumeita tai muuten vaan huonolaatusia ja kameraa ei oikeestaan sillon sit enää kanneltu mukana. Pakko viel sanoo et oli aivan ihana juhannus !














Eli näissä tunnelmissa meni juhannus- Ihan sairaan ihanat muistot jäi, ja joskus vielä uusiks !:) Kiitti sulle iida ♥