On tää postailu meinannu jäädä taas vähän vähemmälle, mut tuntuu vaan ettei aika riitä millään (vaikka nytkin postaan kännykällä kun nyt on ruokatunti enkä vaivautunu menee syömään..), ja lisäks tuntuu jotenki turhalta tehä aina samanlaisia postauksia siitä mitä oon tehny tai jättäny tekemättä,mitä oon ostanu jne. Ni ajattelin nyt ottaa itteeni niskasta kiinni ja alkaa tekemään erikoisempia postauksia ja postaamaan useemmin!:)
Voisin jonkun erikoispostauksen kyhätä tässä lähiaikoina, ja koska mun murulla, viivillä, on tänään synttärit nii juhlitaan niitä sit viikonloppuna:) ja alkuviikosta ois tarkotus mennä iidan kanssa laivalle! Ni noista teen varmaankin myös postaukset:) postaan joskus toiste paremmin koska en jaksa näpytellä enää enempää tällä kännykällä ja enkuntunti kutsuu..
keskiviikko 10. lokakuuta 2012
perjantai 5. lokakuuta 2012
You only live once
Nykyään tuntuu että kaikki päivät menee niin nopeesti ettei ehi tekemään oikeastaan mitään vielä koulun lisäksi, ja kuukaudet ja viikotkin tuntuu menevän paljon nopeemmin mitä ennen! eihän se silleen oo mahollista, ihan yht hitaasti ne menee ku ennenkin mut jotenki tuntuu vaan että vasta nökötettiin Hermannin koulun portilla niinku lumiukot seiskaluokan ekana päivänä, ja nyt ollaan jo kaikki eri paikoissa opiskelemassa, ja taas olla niitä koulun 'pienimpiä'. Ja vasta äsken alko omikset sun muut, ja vasta olin paimiossa ja pian oon taas menossa sinne takasin! en vaan voi tajuta miten nopeesti kaikki oikeesti menee :D Mut jokatapauksessa siis ensviikon alkaessa oon kolmatta viikkoa nyt lukiossa, ja tuntuu että vaikka välillä onkin lyhyitä päiviä niin päivät ei riitä mihinkään, vaikken läksyihinkään oo jaksanut kauheesti panostaa vaikka pitäis. Täytyy nyt kattoo jos jostain löytyis lisää intoa opiskeluunkin et alkais toi koulukin nappaamaan vähän paremmin!
Viikonloppuna oli siis salossa markkinat, ja olin perjantai illalla sit viivin kanssa siellä :) sieltä sit jatkettiin matkaa vähän eri porukassa eri paikkaan mut kiva ilta oli! Lauantai aamulla käytiin sit viel markkinoilla uudestaan viivin kanssa. Tä viikko on oikeestaan menny silleen, että tinja oli meillä su-ma yötä, ja mentiin sit 15min yöunilla kouluun.. ei ollu mikään paras mahdollinen idea mut tulipahan seki tehtyä :D Ja nyt viikolla oon nähny viiviä ja käyny tallilla ja ollu vaan kotona ja koittanu tehä koulujuttuja. Mut nyt onneks alko viikonloppu! En varmaan tee mitään ihmeellistä, vaan aattelin et tän viikonlopun vois viettää vähän rauhallisemmin :)
torstai 27. syyskuuta 2012
SUMMER 2012
En oo nyt pitkäänpitkään aikaan postaillu mitään, mut nyt päätin laittaa vähän kuvia kesästä 2012! Kesä meni miten meni, oli tosi paljon kivoja ja onnellisia hetkiä ja jään kyl kaipaamaan! Oli kiva kesä, ei ehkä parhain mut silti hyvä mieli jäi:) Kelitkään ei ollu mitkään maailman parhaimmat, mut se ei latistanu tunnelmaa oikeestaan koskaan! ;) En nyt tiiä mitä tähän kirjottaisin vielä, mut kuvat yleensä kertoo enemmän ku tuhat sanaa. Ja noi tekstit noissa kuvissa kuvaa mun tunnelmia noissa tietyissä hetkissä ja muutenki ajatuksia kesästä ja elämästä ylipäätään. Laitan varmaan viel jonkun kakkospostaukusen samasta aiheesta, koska tällä mun koneella oli tosi vähän kuvia kesältä. Kiitos kaikille ihmisille ketä teki mun kesästä just tälläsen ♥
keskiviikko 1. elokuuta 2012
We can feel so far from so close
Koko loma on menny oikeesti ihan liiankin nopeesti, mut miten yks viikko voi tuntuu menevän niiiin hitaasti? Aina kun on jotain mitä oottaa ni aika tuntuu menevän tosi hitaasti! Ja tällä hetkellä siis ootan viikonloppua ja meijän sweet sixteen synttäreitä ;) Launtaina ois siis tarkotus juhlistaa kivalla porukalla meijän synttäreitä, et pidetään iidan ja eveliinan kanssa yhteissynttärit, plus ne on samalla kai myös janitankin synttärikemut.. mut ensin siis ois tarkotus mennä limusiiniajelulle ihan vaan näitten synttärisankareitten kesken, ja sieltä sit 'oikeisiin juhliin'. Toivon ainakin et tulis tosi kiva ilta ja jos suunnitelmat menee niinku pitää ni aivan ihanat synttärit ois tulossa (paria asiaa lukuunottamatta)!
Täst taitaa olla tulossa aika turha postaus, mutta en vaan jotenkin keksi mitään kirjotettavaa, koska tuntuu et tosi moni päivä on lomalla menny saman kaavan mukaan; tallilla, kotona, ulkona, kavereitten kanssa, lagimista koneella. Mut tänään käytiin siis taas tallilla hoitelemassa ponia ja kävästiin myös raision ikeassa ostamassa opiskeluihin tarvittavia välineitä ja börjesiltä hakemassa heppa- ja ratsastustarvikkeita. Voin laittaa kuvia niistä sit vaikka myöhemmin! :) Joskus seittämän paikkeilla lähettiin iidalle, ja nyt ollaan täällä yötä iidan seurana. Saa nähä mitä tästäki tulee ku kolme muijaa vainoharhasina täällä pelkää jokast pientäki rasahdusta...:D
Tuli nyt kyllä tosi tylsä tekstipostaus mihin ees yhtä kuvaa saanu, mutta yritän parantaa postausten laatua ainakin synttäripostaukseen;)
Täst taitaa olla tulossa aika turha postaus, mutta en vaan jotenkin keksi mitään kirjotettavaa, koska tuntuu et tosi moni päivä on lomalla menny saman kaavan mukaan; tallilla, kotona, ulkona, kavereitten kanssa, lagimista koneella. Mut tänään käytiin siis taas tallilla hoitelemassa ponia ja kävästiin myös raision ikeassa ostamassa opiskeluihin tarvittavia välineitä ja börjesiltä hakemassa heppa- ja ratsastustarvikkeita. Voin laittaa kuvia niistä sit vaikka myöhemmin! :) Joskus seittämän paikkeilla lähettiin iidalle, ja nyt ollaan täällä yötä iidan seurana. Saa nähä mitä tästäki tulee ku kolme muijaa vainoharhasina täällä pelkää jokast pientäki rasahdusta...:D
Tuli nyt kyllä tosi tylsä tekstipostaus mihin ees yhtä kuvaa saanu, mutta yritän parantaa postausten laatua ainakin synttäripostaukseen;)
keskiviikko 25. heinäkuuta 2012
YÖPOSTAILUA!
En oo postaillu nyt pitkään aikaan, mut tällä kertaa se johtuu siitä että mulla loppu bloggerista kuvatila ja nyt täytyy alkaa laittamaan noita kuvia jonnekkin muualle.. sanat vähän hakusessa ja tuntuu ettei tästä postaamisesta tuu nyt yhtään mitään, mut tällä hetkellä ollaan iidan kanssa meillä viettämässä iltaa! Ollaan juteltu kaikesta mahollisesta ja nyt on meno pääällä:D:D: öitä teille jotka nukkuu, heipsuuun <3
tässä teille ehkä maailman hehkein kuva...!:DDD
- eveliina, iida ja anniina !
torstai 19. heinäkuuta 2012
Together is the best place to be
Aika on menny tosi nopeesti ja tuntuu et tää koko loma menee ohi vähän liianki äkkiä. Lähipäivistä sen verran et viime viikonloppuna sanni oli meillä yötä ja vietettiin muittenkin kanssa aikaa ulkona ja ihan mukava ilta/yö oli, mut oishan se voinu tietty mennä paremminkin :D Nyt viikolla oon nähny kavereita, ollu tallilla ja vähän kaikennäköstä pientä oon tehny joka päivä, mut silti en oo oikeestaan koko lomana tehny mitään ihmeellistä.
Aina lupaan tehä seuraavasta ja seuraavasta postauksesta kiinnostavamman, mut koska tähänkin postaukseen tulee kuvia vaan oikeestaan lähipäivien ostoksista ni nyt yritän oikeesti panostaa tuleviin postauksiin! Eli viime viikon torstaina oltiin turussa ja ostin sieltä noi molemmat converset, ja muut jutut oon ostanu ihan salosta :)

Aina lupaan tehä seuraavasta ja seuraavasta postauksesta kiinnostavamman, mut koska tähänkin postaukseen tulee kuvia vaan oikeestaan lähipäivien ostoksista ni nyt yritän oikeesti panostaa tuleviin postauksiin! Eli viime viikon torstaina oltiin turussa ja ostin sieltä noi molemmat converset, ja muut jutut oon ostanu ihan salosta :)

Amerikkakuvioiset converset 75€
valkoiset matalavartiset converset 59€
Paita, 9,95€, H&M
Bikinit, 10€, Seppälä (ala- ja yläosa oli siis 5€ kappale)
Paita, 4,95€ , H&M
Maxfactorin Lash effect ripsari, 8,90€ (norm. 17,50€), Anttila
Rimmelin nestemäinen eyeliner, 7,90€, Anttila
huulikiilto, 1,22€, JC
Rimmelin ripsari, 6€, Anttila
sormus, 2,45€, JC
kaulakoru, n. 2,30€, Glitter
korvikset, 4,95€, H&M
Tällä värjään mun haalistuneet mustat farkut takasin mustiksi, makso n. 6€ Anttilassa
Clip-on hiuspidennykset (ei näy kuvassa kunnolla, ja jatkuu tosta vielä paljon eli ei oo noin lyhyet), makso vajaan satasen mut ihan tarkkaa hintaa en muista
ripsipidennykset, 65€ (kuvissa mulla ei siis oo yhtään meikkiä mut nyt otin vaan nopeesti noi kuvat et saan laitettua ne nyt sit tähän samaan postaukseen. Ja juu mulla on pisamia :D
Tässä siis nyt viikon ostokset! Koitan taas postata mahdollisimman pian:)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)











