Eli päätin nyt tehdä tälläsen vuosi kuvina -postauksen. Tän kanssa meni kyllä tosi kauan aikaa, mutta silti noi kaikki ruudut ainakaan ei oo mitään kovin onnituineita, mut yritys ainakin oli kova! Plus unohdin tuolta tosi paljon tärkeimpiä kuvia ja joistakin kohokohdista mulla ei oo ees kuvia, mut noi saa nyt kelvata :)
keilailut Tinjan kanssa, viivin kanssa vaeltelut kaupungilla ja kuvauretket iltaisin
koulun lasketteluretki Teijolle, meijän järkkäämät yllätyssynttärit Sannille
muutto, ihanat talvipäivät ja kuvauretket
kaikki kaivolareissut, lukuisat istumiset piihovilla, tyttöjenillat ja syvälliset keskustelut
SAARIJÄRVI, viivin kyläilyt meillä ja leffaillat! , projektiviikko
päättärit ja päättäri-ilta, ihanat kesäillat ja tietty mieleen jäi myös kesätyöt ja kauheet kaatosateet, mut päälimmäisenä mieleen jäi ikimuistosin juhannus ikinä!
tyttöjenillat monien ei ihmisten kanssa, hossus, vuohensaari rantareissut, iidan ja mun ja eveliinan salaset puuhat hehe;), piuhailut kesäöinä, ihanat kesäillat tärkeimpien ihmisten kanssa
SWEET SIXTEEN ja limusiiniajelu, en unohda ikinä! ja muutenkin elokuu oli kiva kuukausi:)
lyhyesti sanottuna IIDA, kaupunkireissut ja kaikki jutut viivin kanssa! koulujen alkamien, kaikki uudet kaverit
VIIVIN SYNTTÄRIT! harmi vaan niistä ei oo kuvaa:( se oliki melkeen ainoo asia mitä lokakuusta jäi mieleen..plus tietty niiin nätit syysillat!
taas täytyy sanoa, että viivi ja leffaillat ja kaikki pienetki jutut mitä viivin kanssa tehtiin, on jääny kyllä mieleen, ja se että toi pikkanen reimakoirapalleroinen tuli meille <3
joulu, ihanan luminen talvi ja suunnitelmat mitä ei olla ees ehditty toteuttaa vielä;) niitä odotellessa!
Aah, ihanaa, talvi♥ rakastan tätä lumen paljoutta ja ihania aurinkoisia talviaamuja!
....mutta tykkään kuitenkin kesästä myös tosi kovin enkä malta oottaa ens kesää!
Voi ei, nolottaa jo kirjottaa joka postaukseen tää sama lause, mut oon tosi pahoillani etten oo postannu pitkään aikaan ! Jotenki vaan tuntuu et kaikki vie niin paljon aikaa ja motivaatio on ollu ihan nollassa niin opiskelua ku tätä blogiakin kohtaan. Ja nykyään käyn netissä lähinnä vaan facessa ja formspringissä, ja neki hoituu helpoiten kännykällä, ja sit sillon kun oon käyny ihan koneella, niin ei vaan oo ollu yhtään innostusta alkaa väsäämään postauksia. Mutta nyt oon päättäny ihan tosissani, että alan panostamaan tähän blogiin 110% viimeistään sitten kun vuosi vaihtuu! Ja nyt tä lupaus ei jää vaan sanoihin, vaan aion myös toteuttaa sen.
Muutenkin toivon että ensvuos tois mukanaan todellakin uudet kujeet ja paremman vuoden kun mitä tä oli. Olihan tässä vuodessa tietty niitä ikimuistosia huippuhetkiäkin paljon, mutta enemmän kyllä tuntuu siltä, että tää vuos oli aika pohjanoteeraus. Toivonkin siis että ensvuos suosis mua vähän paremmin.. :)
Joulusta en ala varmaankaan väsäämään mitään postausta erikseen, koska kameraa en silloin oikeestaan edes käyttänyt. Mutta tästä vuodesta voisin tehä kyllä sellasen vuosi kuvina postauksen! :)
On tää postailu meinannu jäädä taas vähän vähemmälle, mut tuntuu vaan ettei aika riitä millään (vaikka nytkin postaan kännykällä kun nyt on ruokatunti enkä vaivautunu menee syömään..), ja lisäks tuntuu jotenki turhalta tehä aina samanlaisia postauksia siitä mitä oon tehny tai jättäny tekemättä,mitä oon ostanu jne. Ni ajattelin nyt ottaa itteeni niskasta kiinni ja alkaa tekemään erikoisempia postauksia ja postaamaan useemmin!:)
Voisin jonkun erikoispostauksen kyhätä tässä lähiaikoina, ja koska mun murulla, viivillä, on tänään synttärit nii juhlitaan niitä sit viikonloppuna:) ja alkuviikosta ois tarkotus mennä iidan kanssa laivalle! Ni noista teen varmaankin myös postaukset:) postaan joskus toiste paremmin koska en jaksa näpytellä enää enempää tällä kännykällä ja enkuntunti kutsuu..
Nykyään tuntuu että kaikki päivät menee niin nopeesti ettei ehi tekemään oikeastaan mitään vielä koulun lisäksi, ja kuukaudet ja viikotkin tuntuu menevän paljon nopeemmin mitä ennen! eihän se silleen oo mahollista, ihan yht hitaasti ne menee ku ennenkin mut jotenki tuntuu vaan että vasta nökötettiin Hermannin koulun portilla niinku lumiukot seiskaluokan ekana päivänä, ja nyt ollaan jo kaikki eri paikoissa opiskelemassa, ja taas olla niitä koulun 'pienimpiä'. Ja vasta äsken alko omikset sun muut, ja vasta olin paimiossa ja pian oon taas menossa sinne takasin! en vaan voi tajuta miten nopeesti kaikki oikeesti menee :D Mut jokatapauksessa siis ensviikon alkaessa oon kolmatta viikkoa nyt lukiossa, ja tuntuu että vaikka välillä onkin lyhyitä päiviä niin päivät ei riitä mihinkään, vaikken läksyihinkään oo jaksanut kauheesti panostaa vaikka pitäis. Täytyy nyt kattoo jos jostain löytyis lisää intoa opiskeluunkin et alkais toi koulukin nappaamaan vähän paremmin!
Viikonloppuna oli siis salossa markkinat, ja olin perjantai illalla sit viivin kanssa siellä :) sieltä sit jatkettiin matkaa vähän eri porukassa eri paikkaan mut kiva ilta oli! Lauantai aamulla käytiin sit viel markkinoilla uudestaan viivin kanssa. Tä viikko on oikeestaan menny silleen, että tinja oli meillä su-ma yötä, ja mentiin sit 15min yöunilla kouluun.. ei ollu mikään paras mahdollinen idea mut tulipahan seki tehtyä :D Ja nyt viikolla oon nähny viiviä ja käyny tallilla ja ollu vaan kotona ja koittanu tehä koulujuttuja. Mut nyt onneks alko viikonloppu! En varmaan tee mitään ihmeellistä, vaan aattelin et tän viikonlopun vois viettää vähän rauhallisemmin :)
En oo nyt pitkäänpitkään aikaan postaillu mitään, mut nyt päätin laittaa vähän kuvia kesästä 2012! Kesä meni miten meni, oli tosi paljon kivoja ja onnellisia hetkiä ja jään kyl kaipaamaan! Oli kiva kesä, ei ehkä parhain mut silti hyvä mieli jäi:) Kelitkään ei ollu mitkään maailman parhaimmat, mut se ei latistanu tunnelmaa oikeestaan koskaan! ;) En nyt tiiä mitä tähän kirjottaisin vielä, mut kuvat yleensä kertoo enemmän ku tuhat sanaa. Ja noi tekstit noissa kuvissa kuvaa mun tunnelmia noissa tietyissä hetkissä ja muutenki ajatuksia kesästä ja elämästä ylipäätään. Laitan varmaan viel jonkun kakkospostaukusen samasta aiheesta, koska tällä mun koneella oli tosi vähän kuvia kesältä. Kiitos kaikille ihmisille ketä teki mun kesästä just tälläsen ♥
Koko loma on menny oikeesti ihan liiankin nopeesti, mut miten yks viikko voi tuntuu menevän niiiin hitaasti? Aina kun on jotain mitä oottaa ni aika tuntuu menevän tosi hitaasti! Ja tällä hetkellä siis ootan viikonloppua ja meijän sweet sixteen synttäreitä ;) Launtaina ois siis tarkotus juhlistaa kivalla porukalla meijän synttäreitä, et pidetään iidan ja eveliinan kanssa yhteissynttärit, plus ne on samalla kai myös janitankin synttärikemut.. mut ensin siis ois tarkotus mennä limusiiniajelulle ihan vaan näitten synttärisankareitten kesken, ja sieltä sit 'oikeisiin juhliin'. Toivon ainakin et tulis tosi kiva ilta ja jos suunnitelmat menee niinku pitää ni aivan ihanat synttärit ois tulossa (paria asiaa lukuunottamatta)!
Täst taitaa olla tulossa aika turha postaus, mutta en vaan jotenkin keksi mitään kirjotettavaa, koska tuntuu et tosi moni päivä on lomalla menny saman kaavan mukaan; tallilla, kotona, ulkona, kavereitten kanssa, lagimista koneella. Mut tänään käytiin siis taas tallilla hoitelemassa ponia ja kävästiin myös raision ikeassa ostamassa opiskeluihin tarvittavia välineitä ja börjesiltä hakemassa heppa- ja ratsastustarvikkeita. Voin laittaa kuvia niistä sit vaikka myöhemmin! :) Joskus seittämän paikkeilla lähettiin iidalle, ja nyt ollaan täällä yötä iidan seurana. Saa nähä mitä tästäki tulee ku kolme muijaa vainoharhasina täällä pelkää jokast pientäki rasahdusta...:D
Tuli nyt kyllä tosi tylsä tekstipostaus mihin ees yhtä kuvaa saanu, mutta yritän parantaa postausten laatua ainakin synttäripostaukseen;)